A home staging-ről már írtam itt. Csak üdvözölni tudom, hogy lakberendező és profi fotós igénybevételével tulajdonosok kulturált fotókkal hirdetik az ingatlanukat.
Időnként azonban túlzásba viszik a dolgot, s szinte már tobzódnak a díszítőelemek öncélú képeiben.
Erre példa ez a lakás. Az első képén még csak a háttérben maradnak a kiegészítők, melyeket tényleg érdemes volt szerepeltetni:
A következő képeken azonban már a kiegészítők veszik át a főszerepet, holott azok úgysem maradnak a lakásban az eladás után, értelmetlen őket ennyire az előtérbe tolni:
Sőt újra:
Még közelebbről is:
Másik virágot is, közelről:
A széket is közelről, a fürdőben:
S megkoránázva mindezt egy gyertyás képpel:
Ingatlanhirdetés készítésekor sose felejtsük el, hogy a látogató az ingatlanra kíváncsi, nem a design-ötleteinkre!
Az ingatlanunkat mutassuk be a fotóinkon minél részletesebben, a design-újságba való képeinket pedig máshol publikáljuk.